Menu

Zapraszam na moje strony na FB (o TS) ;3

piątek, 12 lutego 2016

Piątek z CC #4

Heyciaa ;3 Jak Wam mija ten tydzień? W końcu już dobiega końca. Jeszcze tylko weekend i zacznie się następny tydzień... Szkoła... Znowu... Teraz miałam tydzień odpoczynku, bo byłam chora. Ale znów się zacznie...... ;c Ale po co tyle ględzenia XD Oto dodatki dla Was ;*

1. Włosy


2. Sukienka


3. Tatuaż


4. Getry


5. Buty


Podobają Wam się te dodatki? A może chcecie, żebym dawała linki także do mebli i np. zwierzaków?


2 komentarze:

  1. Miałam kiedyś wiele butów od Pixicat ale ostatnio jak sprawdzałam jej stronkę nie wiem - czy ja nie umiem znaleźć ale mam wrażenie, że nie wyświetlają się wszystkie które do tej pory stworzyła... W ogóle przez Ciebie znów zaczęłam nałogowo odpalać Trójkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja mam ten sam problem? ;p Hahah, miło mi, że udało mi się zarazić kogoś nałogiem grania w TS3 :D

      Usuń