Menu

Zapraszam na moje strony na FB (o TS) ;3

piątek, 5 lutego 2016

Piątek z CC #3

Taaaaak!!!!! Wreszcie weekend!!!!! Wytrzymałam, dałam radę Ten tydzień zleciał wyjątkowo szybko (chociaż dzisiejszy dzień w szkole wydawał się 2 razy dłuższy niż był). Ale aż się niedobrze robi, jak pomyślę, że już mija piątek, później tylko sobota i niedziela (cała niedziela przeznaczona na lekcje i naukę i... zamartwianie się szkołą)... ;c Ale dobra. Nie będę mówiła o szkole jak się weekend zaczął. Trzeba się tym cieszyć ♥♥♥ A teraz coś dla Was ;* W końcu nadszedł czas na PIĄTEK Z CC!!! I to już trzeci taki piąteczek ;3 Ciągle mam nadzieję, że ktoś skomentuje ;p Chociaż już wcześniej pojawiły się komentarze, co mnie bardzo uszczęśliwiło *-* Dobrze, a więc koniec przynudzania ;p Oto link do najlepszych dodatków do pobrania ;3


1. Włosy


2. Sukienka 


3. Buty 


4. Sukienka


5.  Naszyjnik




Podobają się? ;3 Piszcie kochani! Jestem ciekawaaa ;3

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz