Menu

Zapraszam na moje strony na FB (o TS) ;3

niedziela, 27 grudnia 2015

Skąd i jak pobierać akcesoria do TS3?

Witam. Jest to moja pierwsza porada na tym blogu, ponieważ wcześniej wstawiałam zdjęcia Simów/Simek.

Wiem, że wiele osób marzy o pięknych strojach i fryzurach dla Swoich Simów, ale nie wie skąd je pobrać i jak "wkleić" do gry (sama kiedyś miałam ten problem).

1. Strony i blogi (jest ich mnóstwo, więc podam te najlepsze według mnie):

~ http://www.thesimsresource.com/ (bardzo duży wybór, nie ściąga wirusów); według mnie najlepsza stronka
~ http://spring4sims.com/
ageiha.livejournal.com
~ lianasims3.net
~ annamariasims3.com
~ parsimonious.org
~ xmsims.com
~ aroundthesims3.com
~ lorandiasims3.com
~ simenapule.it
~ lilisims.com
~ thesims3.com (trzeba się zarejestrować)
~ thesims3mod.info
~ modthesims.info

2. Jak pobrać i "wkleić" akcesoria do gry?

1. Pobieramy akcesoria z dowolnych stron.
2. ~Niektóre pliki wymagają rozpakowania (potrzebny do tego jest program WinRar), link ---> http://www.dobreprogramy.pl/WinRAR,Program,Windows,12398.html.
~Gdy program zostanie pobrany, należy go zainstalować (powyżej tego posta znajdziecie dokładną instrukcję).
~Rozpakowujemy pliki (poznamy je po ikonach przypominających foldery lub książki)
~Zaznaczamy wszystkie rozpakowane pliki (max. 14 naraz) i klikamyprawym przyciskiem myszy na "otwórz".
~Włącza nam się strona startowa Simsów, a po chwili okienko (akcesoria się instalują).
~Na końcu klikamy "OK" i gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz