Menu

Zapraszam na moje strony na FB (o TS) ;3

środa, 30 grudnia 2015

O mnie ;3

Piszę tę notkę po to, że jak ktoś będzie zainteresowany, co lubię, czego nie, itp, może sobie poczytać te wypociny :') Najlepiej będzie, jak wszystko napiszę w punktach (oprócz mojej przygody z Simsami, która jest pod punktami) ;3


1. Mam na imię Klaudia.
2. Nazwiska nie zdradzę, ponieważ chcę być chociaż w połowie anonimowa.
3. Mam 14 lat (urodziłam się w 2001 r.)
4. Całe życie miałam włosy do pasa, ale niedawno ścięłam :c
5. NIE jestem chuda :c
6. Jestem niska.
7. KOCHAM Simsy (najpierw TS, później TS2, a teraz ubóstwiam TS3) ♥♥♥ Jestem wręcz UZALEŻNIONA od Simsów :D
8. Kocham zwierzęta (szczególnie psy i koty) ♥♥♥
9. Kocham śpiewać, (ale NIE potrafię) :D Może kiedyś wstawię nagranie. MOŻE!
10. Kocham rysować
11. Nienawidzę szkoły i nauki :c ;_; 
12. Kocham: pizzę, lody, schabowego, kebaby, tortille, żelki (kwaśne :p), tonno (tuńczyk z makaronem ♥♥♥), spaghetti, pepsi, coca colę, oranżadę i hot dogi ♥♥♥ Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam XD
13. Jestem uzależniona od pisania "XD", ale próbuję walczyć z tym nałogiem ;D
14. PRZERAŹLIWIE boję się pająków (bardzo zaawansowana arachnofobia) :c :c :c
15. Zryłam sobie psychikę przez oglądanie horrorów, jak byłam mniejsza ;_; XD
16. BEZ HEJTÓW PROSZĘ! Byłam wielką fanką One Direction, dopóki Zayn nie odszedł... Ale nadal ich kocham Traktuję ich po prostu jakby wciąż byli w piątkę.
17. Jestem fanką (ale nie aż tak wielką XD) Afromental
18. Mam piesełka Dodam osobny post o nim, a właściwie o NIEJ ;3
19. Mieszkam w bloku :/
20. Mieszkam w woj. Lubuskim.

Moja przygoda z Simsami:
Gdy miałam 6/7 lat pierwszy raz u koleżanki zagrałam w TS1. Pamiętam jak bardzo ta gra mi się wtedy spodobała... Jej brat zgrał mi ją na płytę i jak wieczorem wróciłam do domu, to od razu je odpaliłam. Grało mi się cudownie. Wtedy była to najlepsza gra, w jaką kiedykolwiek grałam, hah A teraz ta jedynka w porównaniu do trójki jest okropna ;D Ale mniejsza o to... Pamiętam nawet, że wtedy się UZALEŻNIŁAM od Simsów. Tak zaczęła się ta przygoda. Długo już jestem z Simsami Od 2007/2008 r. do teraz i mam nadzieję, że zostanę z TS jeszcze bardzo długo ♥♥♥ Ale do rzeczy ;D Następną częścią, w którą grałam było TS2. Dostałam od koleżanki na urodziny. A więc opuściłam TS1 i uzależniłam się od TS2 ;D Po jakimś czasie pożyczyłam od kolegi TS3, ale stwierdziłam, że ta część jest beznadziejna i, że zostaję przy dwójce. Ale minęło trochę czasu i nawet nie pamiętam, jak to się stało, ale zaczęłam jednak grać w TS3. Od tamtej pory do teraz jestem z trójką ;3 Pewnie zastanawia Was, dlaczego nie gram w TS4... Ano dlatego, że uważam - UWAGA!!! BEZ HEJTÓW - że czwórka jest denna... Uwielbiam Simsy z wielu powodów. Jednym z nich jest możliwość zmieniania kolorów ubrań, mebli, itp i wzorów, a NIESTETY w TS4 nie ma tej możliwości ;c Chociaż przyznaję ~ w czwórce jest o wiele lepsza grafika niż w trójce... Ale czekam na piątkę ;D Może ta część całkowicie mi dogodzi <3 A jeszcze opowiem Wam trochę o samej części trzeciej... Otóż miałam dwu-letnią przerwę w graniu w Simsy i zaczęłam grać z powrotem w ostatnie wakacje. Już wyjaśniam dlaczego tak było. Mój PC zaczął szwankować, więc już go nie uruchamiałam (miałam tylko ten jeden komputer). W wakacje 2013 r. dostałam laptopa. Pierwsze, co zrobiłam, gdy przyniosłam go do domu, to zaczęłam instalować Simsy (byłam taka szczęśliwa, że wreszcie skończyła się ta przerwa <3). Aż tu nagle wyskakuje błąd przy ostatniej fazie instalacji... Byłam wściekła... No więc zaczęłam instalować drugi raz. Wyszłam z domu na ok. 4 h, a gdy wróciłam pasek był przy końcu, ale znów wyświetlił się ten potworny błąd ;_; Laptop był przeznaczony do grania w takie wymagające gry, więc to nie była wina za małych parametrów. Miałam zanieść go do reklamacji, ale ciągle zwlekałam. W końcu po ok. dwóch latach poszłam z nim tam, gdzie go kupiłam. Laptop został wysłany do serwisu (nie było go ok. 2 tygodni). Gdy go odzyskałam Simsy działały jak powinny. Po jakimś czasie zdarzył się nieszczęśliwy wypadek... Zniszczyłam matrycę... Dostałam więc nowego laptopa, ponieważ mama stwierdziła, że ten ma już 2 lata, a technologia idzie tak do przodu, że lepiej kupić nowego. Na nowym laptopie też miałam ten problem, ale też wysłali go do serwisu i JAK NA RAZIE wszystko jest ok. No... To już chyba koniec... Ciekawa jestem, czy ktoś w ogóle przeczyta te moje wypociny ;D

Jeśli jeszcze coś mi się przypomni, to dopiszę :3

4 komentarze:

  1. Przeczytałam :) Mam nadzieję, że będziesz dodawać wpisy i nie zniechęci Cię to, że mało osób w tej chwili komentuje simowe blogi - tak przynajmniej wynika z moich obserwacji i mnie to smuci... ale trzymam kciuki by u Ciebie pojawiło się jak najwięcej nowych czytelników bo świetnie tego bloga prowadzisz i na to jak najbardziej zasługujesz :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi tak miło, że wreszcie ktoś zainteresował się moim blogiem *-* Dziękuję za te miłe słowa, podtrzymują na duchu ;* <3 Masz całkowitą rację. Też mam nadzieję, że więcej osób zauważy tego bloga ;3 Jeszcze raz dziękuję <3

      Usuń
  2. Grałaś w TS1? Nadal masz? Jak tam to zrobisz posty z jedynkowej rodzinki? Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już napisałam w tym poście - tak - grałam w TS1 ;3 Niestety jedynka jest już dawno odinstalowana ;c Nawet nie wiem, gdzie podziałam płytę ;p Teraz gram tylko w trójkę (na razie), chociaż chwilowo mam problemy z TS3 i chyba będę musiała reinstalować Simsy ;c

      Usuń