Menu

Zapraszam na moje strony na FB (o TS) ;3

środa, 20 stycznia 2016

Zastosowania kodu "TestingCheatsEnabled True".

Dzisiaj zajmę się kodem: "TestingCheatsEnabled True". Ma on WIELE zastosowań, które postaram się Wam przedstawić.

Podstawą do tego, co za chwilę napiszę jest oczywiście wpisanie kodu. Najpierw wywołujemy konsolę poprzez jednoczesne wciśnięcie klawiszy: "Shift + Ctrl + C". Później wpisujemy kod i zatwierdzamy go naciskając "Enter".

1. Dowolne miejsce w terenie.
WYJAŚNIENIE: Poprzez kliknięcie (z przytrzymanym klawiszem Shift) w dowolne miejsce (jeśli chodzi o teren, czyli np. podłoga lub trawnik) możemy użyć kilku opcji:
~ Klikając na dowolną parcelę, pojawią się nam dwie opcje:
* "Buduj na tej parceli" ~ co włącza tryb budowania na tej parceli.
* "Kupuj na tej parceli" ~ co włącza tryb kupowania na tej parceli.
⬆ UWAGA ⬆ ~ wszystko, co zostanie wtedy wybudowane/kupione, będzie opłacone z funduszy aktywnej rodzinki!
~ Klikając na dowolne miejsce w terenie (czy to ma być parcela, czy trawnik przed domem, a może dowolne miejsce w mieszkaniu)[oczywiście z przytrzymanym klawiszem Shift], możemy teleportować Simkę/Sima w to miejsce.

2. Miejsce pracy.
WYJAŚNIENIE: Gdy przytrzymując klawisz Shift, klikniemy na miejsce pracy naszej Simki/Sima, wyświetli nam się kilka opcji:
~ "Wymuś wszystkie wydarzenia" ~ (np. Simka/Sim, pracujący w ośrodku naukowym wypije "dziwną substancję", po której będzie bardzo energiczny; itp). 
~ "Wymuś zdarzenie" ~ zdarza się jeden wypadek (nieraz ten o dobrym znaczeniu, a nieraz niestety nie ;c).
~ "Wywołaj okazję" ~ Simka/Sim dostaję okazję (najczęściej poprawienia relacji z szefem, czy współpracownikami, oczywiście w zamian za wykonanie danej czynności).

3. Skrzynka pocztowa
WYJAŚNIENIE: Pewnie wydaje Wam się, że skrzynka na listy pełni tylko rolę zwykłej skrzynki? Teraz już wiecie, że NIE! Choć często kojarzy ona nam się z rachunkami lub wysyłaniem listów, ma wbrew pozorom BARDZO DUŻO, a nawet NAJWIĘCEJ opcji. Mało tego... Są to chyba najważniejsze opcje, (na których najbardziej nam zależy). Już je wymieniam... ;)
 ~ "Znajdź dla mnie przyjaciół" ~ czyli po prostu nasza Simka/Sim zyskuje nowych przyjaciół, (co jest przydatne w rozwijaniu charyzmy!)
~ "Chcę znać wszystkich" ~ również bardzo pożyteczna opcja (przydaje nam się, jeśli szybko chcemy nawiązać nowe znajomości); po zastosowaniu tej opcji nasza Simka/Sim zna wszystkich Simów z okolicy.
~ "Wywołaj postać niezależną" ~ wywołuje np.: mrocznego kosiarza, policję, straż pożarną, złodzieja, a także (jeśli posiadamy dodatek TS3 Zostań gwiazdą): akrobatę lub piosenkarza.
~ "Ustal karierę" ~ ustala karierę Simki/Sima (jest to bardzo przydatna opcja, ponieważ Simka/Sim może być od razu zatrudniona/y na najwyższym szczeblu danej kariery, a co za tym idzie ~ Simka/Sim dostaje większe wynagrodzenie.
~ "Wywołaj gościa" ~ dom danej rodzinki zostaje odwiedzony przez Simkę/Sima z sąsiedztwa.
~ "Potrzeby statystyczne" ~ potrzeby Simki/Sima nie opadają (cały czas jest najedzony, wyspany, itp); potrzeby dynamiczne ~ wszystko wraca do normy.
~ "Wszyscy szczęśliwi" ~ (TEJ OPCJI UŻYWAM NAJCZĘŚCIEJ) ~ cała (aktywna) rodzinka ma zaspokojone WSZYSTKIE potrzeby.

4. Nasza Simka/Sim.
WYJAŚNIENIE: Klikając na Simkę/Sima możemy zmienić np. wiek czy cechy.
~ "Wywołaj zmianę wieku" ~ Simka/Sim przechodzi do kolejnej grupy wiekowej
⬆ UWAGA ⬆ ~ jeśli Simka/Sim jest stara/stary, to używając tej opcji, Simka/Sim stanie się duchem!
~ "Zmień (modyfikuj) cechy aktywnej Simki/Sima" ~ możliwość wybrania nowych cech dla Simki/Sima.
~ "Ulubiona muzyka" ~ możliwość zmiany gustu muzycznego Simki/Sima.

5.  Obca Simka/Sim.
~ "Wywołaj zmianę wieku
~ "Ulubiona muzyka"
~ "Dodaj do aktywnej rodziny" ~ Simka/Sim zostaje członkiem aktywnej rodziny.

6. Panel kontroli Simów.
WYJAŚNIENIE: Tutaj możemy przesuwać paski: "znajomości" (panel: "Związki", a także paski "potrzeb" (panel: "Potrzeby").

7. DODATKOWY KOD.
 WYJAŚNIENIE: Po wpisaniu kodu: "TestingCheatsEnabled true", a następnie kodu: "BuyDebug", zyskujemy kolejne nowe możliwości, a właściwie... PRZEDMIOTY! Najpierw musimy wejść w tryb kupowania i kliknąć: "Sortuj według przeznaczenia". Później naciskamy na: znak zapytania, (który oznacza "Debug") i w ten sposób uzyskujemy dostęp do obiektów, którymi posługiwali się twórcy TS, żeby stworzyć miasta. Są to np.:
~ rozsiewacze ryb
~ rozsiewacze skał/klejnotów/metali
~ rozsiewacze owadów;
a także różne obiekty typu:
~ głośniki stereo
~ nagrobki
~ darmowe światło
i inne obiekty z miasta...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz