Menu

Zapraszam na moje strony na FB (o TS) ;3

czwartek, 28 stycznia 2016

Mój Shoutbox.

Kiedyś stworzyłam swój własny Shoutbox na stronie ---> http://www.deszczowce.pl/

Ale pomyślałam, że jeśli macie blogi, a nie wiecie, jak zrobić taki Shoutbox (lub po prostu Wam się nie chce XD), to dam Wam kod do tego stworzonego przeze mnie, żebyście mieli już gotowy. Wystarczy skopiować ten kod <spójrz niżej> i wkleić na swojego bloga ;3

 <script type="text/javascript" src = "//www.deszczowce.pl/app/webroot/shoutbox/sb.php?shoutbox_id=76733484&amp;style=0&amp;width=200&amp;height=300&amp;noscroll=1"></script>

Po skopiowaniu kodu i wklejeniu na bloga, Wasz Shoutbox będzie identyczny jak mój, więc jeśli nie podoba Wam się wzór, to stwórzcie sami Wasz wymarzony chat TUTAJ

ŻEBY STWORZYĆ SWÓJ WŁASNY SHOUTBOX LUB NP. QUIZ, TRZEBA SIĘ ZALOGOWAĆ ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz